اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سوژه مردم: سیب زمینی و پیاز هم اعیانی می شود

فارس من| قیمت پیاز كاهش می‌يابد

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: انتظار داریم کاهش قیمت پیاز در بازار آغاز شود که البته با ممنوعیت صادرات این اقدام رخ می‌دهد.

فارس من| قیمت پیاز كاهش می‌يابد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان سوژه دلایل افزایش قیمت سیب‌زمینی و پیاز یکی از سوژه‌هایی است که توسط مردم در «سامانه فارس من» با عنوان «سیب و پیاز هم اعیانی می‌شود» درج شده است.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه طرح نظارتی به صورت دائم و کامل در ایام تعطیلات در بازار انجام شده است اظهار کرد: افزایش قیمت سیب زمینی و پیاز ناشی از دو مسأله صادرات و شرایط آب و هوایی بود که باعث ایجاد مشکلاتی در حوزه حمل و نقل و برداشت آن شد.

علیرضا شجاعی با بیان اینکه از صادرات سیب زمینی و پیاز جلوگیری شده است افزود: البته بازندگی‌های اخیر بر روی همه صیفی‌جات تأثیر گذاشته است چراکه عمده تولیدکنندگان این محصولات از استان فارس و خوزستان هستند که با مشکل سیل مواجه شدند.

وی با اشاره به اینکه این اتفاقات تأثیر خود را بر بازار گذاشت تصریح کرد: انتظار داریم کاهش قیمت پیاز در بازار آغاز شود که البته با ممنوعیت صادرات این اقدام رخ می‌دهد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه بازرسی همچنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: اگرچه طرح ویژه نوروزی تا 15 فروردین‌ماه ابلاغ شده بود اما همچنان تا پایان ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز برنامه طبق روال انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز جمعبندی از اقدامات انجام شده صورت می‌گیرد گفت: به زودی گزارش عملکرد یک ساله بازرسی و نظارت اعلام می‌شود.

شجاعی با بیان اینکه قیمت مرغ نیز روند نزولی به خود گرفته است اظهار کرد: با توجه به تدبیر دولت در توزیع نهاده‌ها بین مرغداران و سایر اقدامات، قیمت مرغ و حتی گوشت پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام/89033/ 20/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول